Natuurlijk kun je de DASH aan ons retourneren, zolang deze aan de retourvoorwaarden voldoet:
- Je aankoop bevindt zich nog binnen de 14 dagen zichttermijn.
- Je DASH is nog in nieuwstaat en niet beschadigd. Als je een kapotte DASH hebt ontvangen, neem dan contact op met ons supportteam—wij lossen dit graag voor je op!
Zou je, voordat je de DASH retour stuurt, deze willen ontkoppelen van je account en resetten? Dit gaat als volgt:
- Swipe naar beneden op het hoofdscherm om het menu te openen.
- Tik op 'Instellingen'.
- Tik op 'Systeem'.
- Tik op 'Ontkoppelen & Resetten'.
De DASH is nu ontkoppeld van je account en teruggezet naar de fabrieksinstellingen. Lukt het niet om te ontkoppelen & resetten? Kijk dan even in ons FAQ-artikel: “Hoe reset ik mijn DASH?”
We vragen je om de DASH inclusief de doos en accessoires te retourneren. Je hoeft een gebruikte 3M-sticker niet mee te sturen. Meer informatie over het retourproces vind je hier.
Vergeet niet om de pakbon met je ordernummer in de doos te doen, zodat we je retourzending kunnen herleiden en je DASH-abonnement kunnen annuleren!